måndag 22 mars 2010

Nu har

min leksak kommit. En digital skärmaskin med en massa tillbehör bla 3st nerladdningsbara betal kort hos quickutz så jag får digitala dies till maskinen att skära ut. Den här stora kartongen hade den snälla mannen i sin resväska. Undra var han fick plats med sina saker för kartongen måste ha tagit upp nästan hela resväskan. Det kanske ligger något i detta med att männen inte behöver så mycket med sig på resan.

Och här har jag plockat ur innehållet och lagt det framför kartongen

Hatar att läsa instruktioner så nu har jag suttit och testat att få ut något i ca 3½ timme det enda jag lyckats skära ut är en fyrkant med en triangel i det var test knappen. Men jag börjar inte förrän kl 7,00 i morgon bitti så jag har tid på mej att få ut något mer.

Ha det bra

Inga kommentarer: