tisdag 16 mars 2010

GAAAAAH!

Hur kass får man vara på en skala 1-10 utan att bli inburad. Blev upplyst lite försynt av en arbetskompis att jag stavat fel på Turbowitch i loggan men det vet du nog om sa hon (Tack snälla). Vad då vet om, så många gånger som jag tittat på den och tyckt att något är fel (konstigt det fattas ju ett t), men har jag sett att jag stavat fel nähä. Men nu har jag verkligen en anledning att göra en ny. Men det får vänta ett tag först måste jag göra ett kort till Anders som fyller år. Så kommer ju Påsken med stormsteg och då måste man ju putsa, trimma och polera kvasten, kattskrället måste ju också putsas upp man kan ju inte komma med en gråpälsad katt utan den måste ju också genomgå en pälsfärgning till en snygg svart färg. Har inget eget kort att visa upp men ett som grabben gjort till sin svärfar som fyller år.

Hängelgubben har fått sig en mustach (stavas det så?)

Kram och ha det bra

2 kommentarer:

Anette sa...

Dags för lupp kanske :-)

Anette sa...

Kortet som sonen gjort är jättefint, grabben har talang.

Ta det lugnt med påskbestyren, du kommer nog till blåkulla ändå.