lördag 18 december 2010

Jahaa

så kom den då, som ett paket på posten det som man INTE vill ha den här tiden på året. FÖRKYLNINGEN. Orkade i alla fall in i affären och köpa en julskinka. Bland alla andra som också skulle köpa julskinka. Tror tame fan att dom vände på var enda skinka som fanns i disken. När jag väl kom fram tog jag förtsa bästa skinka och lite frukt, drog till kassan. Hem och bädda ner mej. Med flis kläder, raggsockor, två täcken och två filtar. Medans jag låg och huttrade kom jag på att det blev ganska dyrt. Så jag masade mej upp och letade på plånboken och kollade vad jag fått ge för skinkan 109 kr kilot så nu hoppas jag att den jävla skinkan är god med det kilo priset. Fick även iväg julkorten var några som inte fick en insida men korten är iväg.

Ha det bra

Inga kommentarer: