lördag 20 november 2010

Jävla nonchalans

Handlade på en scrapp butik som jag vann ett presentkort på. Efter en vecka skickade jag ett mail och undrade hur mycket pengar jag var skyldig för jag handlade lite mer än vad som var kvar på presentkortet. Svaret jag fick var att hon skulle kolla upp det. Detta var på en fredag. På måndag skickade jag ytterligare ett mail och undrade inget svar. På onsdag kom hornen ut i pannan och jag skickade ytterligare ett mail och undrade om jag inte var någon kund eftersom jag hade vinsten kvar. Och var det så att hon inte var intresserad att betala ut presentkortet tyckte jag att hon inte skulle ha någon utlottning. Sist skrev jag att om jag inte hörde något av dem så ansåg jag mej inte välkommen som kund i butiken. Vips så kom ett mail och dagen efter kom mina varor. Kan inte förstå varför man ska behöva bli irriterad för att få sina varor. Det finns så många butiker på nätet med massa trevlig försäljare så inte behöver man handla hos sådana butiker. Tyvärr vart inte presentkortet slut men med en sådan behandling kan hon ta resterand del för inte har jag någon lust att handla hos henne och inte tänker jag rekommendera den butiken till mina scrappande vänner.

Ha en fortsatt trelivg lördagskväll

Inga kommentarer: