onsdag 17 februari 2010

Hur svårt kan

det vara att göra rätt första gången. Har handlat stämplar av en butik på nätet men nu var det sista gången. Flera gånger har jag fått fel vara, är det rea har priset varit fel o.s.v. Efter jul när det vara mellandags rea tänkte jag att jag ger butiken en chans till. Beställde två stämplar fick ett mail att den ena var slut (helt ok) och jag skulle betala för den dyrare och det gjorde jag. Några dagar senare fick jag paketet och då fick jag den billiga stämpel och inte den dyra som jag betalat för. Ringde och fick svaret att det måste ha blivit något fel. Nähä som om jag inte märkt det. Hon undrade om jag ville ha båda. Hmm varför beställde jag båda om jag inte ville ha dom (suck). Fick ett tillgodo kvitto på 19:- eftersom den var slut. Jaha då måste man ju handla en gång till så att pengarna blir slut. Sagt och gjort i helgen handlade jag för 15:- räknade ut att frakten skulle bli på 12 :- när summan kom så skulle jag betala in 21 :- Vad i hela h.....e hur har du räknat nu.
Jo 15+12+5-19=21 Jag menar HALLÅ när jag gick i skolan för X antal år sedan blev det 13. Fattar inte att det kan vara så svårt att göra rätt första gången.

Kram från Gnällo

1 kommentar:

Myran sa...

Andas lugnt min vän :-)
Kram på dig!