onsdag 24 februari 2010

Pyssel

Ett grattis kort blev det under helgen. Gillar färg kombinationen kom på den av en slump. Satt och sorterade pappersbitar så la jag det gröna papperet på det lila och så här blev det.

Tänk att det ska vara så svårt att ring och säga Hej Beklagar sorgen. Hur är det. Det tog en och en halv vecka att ringa och säga dom orden, även ett halvt kort som jag tänkte skicka istället för att ringa men nu har jag ringt och det gick bra.

Har även pysslat med andra saker har stickat en polo halsduk mössa vet inte vad den heter om man viker ihop den kan man ha den runt halsen sedan kan man dra upp den över öronen och huvudet om man är rädd om det. Jag har huvudet bara till att hänga glasögonen på så jag vet var jag har dom, så för mej är det en varm och go halsduk. Här kommer bilder på den.

Hopvikt

Utdragen

Kram på er alla

Inga kommentarer: